Na skróty
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

Tematyka Sprzedaż
Tryb zamknięte
Organizator B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Opis

Program
Wstępny program szkolenia:
1. ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY o Z CZYM ZACZYNAMY I DO CZEGO TO ZMIERZA.
- pierwsze wrażenie, otwarcie sprzedaży,
- badanie potrzeb klienta, rozpoznanie dominujących motywów zakupu,
- prezentowanie rozwiązań,
- zbijanie obiekcji, rozwiewanie wątpliwości,
- finalizowanie sprzedaży.

2. OBIEKCJE, CZYLI GDZIE ZACZYNA SIĘ PRAWDZIWA SPRZEDAŻ!
- miejsce obiekcji w procesie sprzedaży,
- kiedy występują obiekcje i czym mogą być spowodowane,
- czym tak naprawdę są obiekcje.

3. ŹRÓDŁA OBIEKCJI - SKĄD BIORĄ SIĘ WĄTPLIWOŚCI NASZYCH KLIENTÓW.
- psychologia sprzedaży, czyli czego potrzebuje klient
- potrzeby merytoryczne związane z cechami produktu i warunkami sprzedaży
- potrzeby psychologiczne o dlaczego klient jeszcze z Tobą rozmawia?

* Obiekcje związane z osobą klienta:
- typy klientów, style myślenia i metaprogramy,
- obiekcje a uprzednie doświadczenia klienta z firmą, produktem czy usługą,

* Obiekcje związane ze sprzedawanym produktem czy usługą

* Obiekcje związane z sytuacją sprzedażową:
- obiekcje a dotychczasowy przebieg procesu sprzedaży,
- obiekcje związane z osobą sprzedawcy,

4. KLASYFIKACJA OBIEKCJI
* Wymówki, czyli obiekcje pozorne - zbywające,
* Prawdziwe zastrzeżenia:
- pytania o informacje,
- dotyczące produktu, usługi i warunków sprzedaży.

5. PODSTAWOWE TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI.
* Po co klientowi te obiekcje i jak sprzedawca może z nich skorzystać?
* Najczęstsze potrzeby klienta zgłaszającego obiekcję:
- wykorzystanie obiekcji do badania wiarygodności klienta,
- obiekcje jako informacje zwrotne o dotychczasowym procesie sprzedaży,
- obiekcje jako informacje o kliencie, jego sposobie myślenia i celach.

* Czy i kiedy warto walczyć z obiekcjami?

* Szkoła przetrwania, czyli jak nie stracić głowy?
- co zrobić, aby zgłaszane obiekcje nie wytrąciły cię z równowagi,
- jak celowo wywoływać pożądane obiekcje i odnajdować się w znanym terenie,

*Podstawowe błędy w reagowaniu na obiekcje: bagatelizowanie, polemizowanie i konfrontacja, rezygnacja.

* Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
- KIZy,
- umiejętne argumentowanie,
- dowody,
- autorskie techniki opracowane w B&O Navigator.
Cel
Wstępne cele szkolenia
(cele szczegółowe szkolenia są ustalane wspólnie z Klientem):
Celem tego szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skuteczniejszego reagowania na obiekcje zgłaszane przez klientów.

Po szkoleniu, uczestnicy zajęć będą:

- potrafili wykorzystywać zgłaszane obiekcje jako źródło informacji o kliencie - jego sposobie myślenia, jego motywacji i potrzebach,

- potrafili skuteczniej rozwiewać wątpliwości klientów, odwołując się do takich argumentów, które mogą danego klienta skutecznie przekonać,

- umieli stosować kilkanaście podstawowych technik zbijania obiekcji, a także tworzyć na bazie otrzymanej wiedzy swoje własne,

- potrafili unikać najczęściej popełnianych błędów związanych z reakcjami na obiekcje.
Uczestnicy
pracownicy działów handlowych

Czas trwania 8 godzin czyli 1 dni
Początek None
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja -znajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

 

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki