Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Jak ofertować by przekonać kupca do wprowadzenia produktu na półki?Jeżeli jesteś Key account managerem odpowiedzialnym m.in. za wprowadzanie nowego produktu na półkę w sieci handlowej, powinieneś rozumieć proces wprowadzania nowości z perspektywy kupca i okoliczności nawiązania współpracy na linii sieć-dostawca. Niewiedza kosztuje i to bardzo wiele. Brak wiedzy o potrzebach kupca, o tym, jak wygląda jego droga decyzyjna, zaplecze zarządzania danymi – kosztuje. To skutkuje najczęściej odrzuceniem przez kupca oferty pomimo atrakcyjnej propozycji ze strony dostawcy. Szkolenie to idealna okazja dla tych, którzy chcieliby przetestować nowe rozwiązania, ale nie mają odwagi zaproponować ich w realnej sytuacji z kupcem.

Czas trwania 2
Początek 2018-01-25
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Nie przeglądałeś jeszcze żadnych ofert

Przydatne linki