Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Techniki negocjacji i obrony ceny

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Techniki negocjacji i obrony ceny

Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Chcesz, by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK?Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać? ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni.Szkolenie \"TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY\" prowadzone są w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study. Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik negocjacji i obrony ceny, konkretnych odpowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego.Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i  handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.Korzyści dla Ciebie:poznasz skuteczne techniki negocjacjipoznasz techniki efektywnej prezentacji oferty (współpracy), argumentacja "za", pokonywanie obiekcjidowiesz się jakie odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe klientówpoznasz techniki otwarcia i zamknięcia negocjacjirozwiniesz umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacjizaczniesz odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami, stosując poznane techniki negocjacji i obrony ceny Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? Handlowiec, Menadżer podczas spotkań sprzedażowych bardzo często spotyka się z sytuacją, podczas której klient zgłasza obiekcje dotyczące ceny. To jedna z trudniejszych sytuacji, z którą muszą się zmierzyć. Zadaj Sobie więc pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja Twojej firmy, kiedy Ty i Twoi pracownicy nauczycie się negocjować i rozmawiać z klientem? Uczestnicy szkolenia ćwiczą na konkretnych i realnych sytuacjach sprzedażowych z życia zawodowego. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia. CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   "Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce". Brian TracyWięcej na www.superszkolenia.pl -----> TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY

Czas trwania 2
Początek 2018-02-06
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Nie przeglądałeś jeszcze żadnych ofert

Przydatne linki