Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce

Tematyka Zarządzanie
Tryb zamknięte
Organizator -
Opis

Zapraszamy na naszą stronę internetową:
SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce
 
"Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie."
/Lee Iacocca/
Powszechnie uważa się, że wszystkie
stanowiska kierownicze oraz wymagające współpracy z innymi zajmują
liderzy. Przewodzenie nie jest jednak związane ze stanowiskiem. Tam,
gdzie pracą istotnie kierują liderzy, ludzie pracują i działają znacznie
lepiej.
Bez ich pracy zasoby (produkty, usługi),
jakimi dysponuje firma pozostają tylko zasobami. Zwłaszcza w gospodarce
opartej na konkurencji sukces przedsiębiorstwa zależy od wydajności
zespołów i ich menedżerów. A nawet klasa i wydajność menedżera stają się
jedyną skuteczną przewagą jednego przedsiębiorstwa nad drugim. Bez
ścisłej współpracy, zaangażowania pracowników wszystkich szczebli –
sukces firmy jest po prostu niemożliwy.
 
Czym różni się lider od kierownika?Czy bycia liderem można się nauczyć?Jak chwalić?Jak można "zarażać" entuzjazmem?Czy krytyka może dodawać skrzydeł?
 
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
 
SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ I
 
CELE SZKOLENIA:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadańpoznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnejrozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracownikówumiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnychodpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
 PROGRAM SZKOLENIA – 1 dzień

I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI
Mity i fakty bycia kierownikiemKierownik – decydent wczoraj i dziśTeoria zarządzania X i Y Mc Gregora – do czego powinniśmy dążyćMenedżer czy lider – określanie własnej roliBycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskutecznyKwestionariusz zdolności przywódczychCo to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowychPostawa – jako główny element sukcesu lideraWizerunek lidera przyszłości
 
II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH
Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracownikówGłówne modele zachowań wpływające na sukces i skuteczność w zarządzaniu pracownikami (budowanie autorytetu lidera)Znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa
(czym jest kultura organizacyjna, jak to wykorzystać do budowania dobrej
atmosfery pracy na poziomie organizacji i do budowania jej zewnętrznego
wizerunku)Pewność siebie i poczucie własnej wartościAutoprezentacja i autorytetBudowanie zaufania i wiarygodność – czym jest zaufanie, 3 typy zaufania, jak budować zaufanieZarażanie entuzjazmemPokazywanie pracownikom, że ich praca ma znaczenieZnajomość ludzi – indywidualne traktowanie
 
III. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ  JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW LIDERA W BUDOWANIU RELACJI
1. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi
2. "Bariery" komunikacyjne – czyli, co nam przeszkadza w sprawnym przepływie informacji i wzajemnym porozumieniu
3. Autodiagnoza – wypracowanie swoich mocnych stron, jak również zdefiniowanie obszarów rozwojowych w zakresie komunikacji
4. Anatomia wypowiedzi – "staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumiałym"
5. Emocje i ich rola w trudnych sytuacjach
Rozpoznanie emocji i odczućPraca z emocjami i nieporozumieniemGranice empatii w pracy menedżeraStres – funkcjonowanie w sytuacji stresowej
 
IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym
2. Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu
 
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień
Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i
ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.Metodologia Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
pracę w zespołach
gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
dyskusje na forum grupy
testy/ ankiety
wykład z prezentacją multimedialną (20%)Certyfikat Każdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia
szkolenia AVENHANSEN

Czas trwania 1
Początek 2018-05-17
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki