Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - szkolenie online

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - szkolenie online

Tematyka Marketing
Tryb e-learning
Organizator -
Opis

Szkolenie online "Sprzedaż przez telefon" obejmuje:16 filmów szkoleniowych z telesprzedaży21 artykułów o sprzedaży przez telefon5 audiobooków sprzedażowychTest wiedzy o telesprzedażyDzięki szkoleniu online "Sprzedaż przez telefon" dowiesz się:- Co zrobić, żebyś nie był traktowany jak nachalny telemarketer - Jak uniknąć przekonania, że nic z tego nie wynika z twoich telefonów - Jakie są fundamentalne zasady sprzedaży przez telefon - Jak poprawić twoje wyniki finansowe, samopoczucie i motywację - Jak nie powinna wyglądać rozmowa telefoniczna - Jak powinna wyglądać poprawna sprzedażowa rozmowa telefoniczna - Jak skłonić klienta do kontynuowania rozmowy - Kiedy rozmówca odniesie wrażenie, że recytujesz wyuczone na pamięć formuły - Dlaczego nie należy pytać klienta o to, czy ma czas na rozmowę z tobą - Jak nie dopuścić do tego, żeby klient powiedział, że nie ma czasu na rozmowę - Dlaczego w rozmowie z klientem należy unikać zdrobnień - Jak być w rozmowie partnerem dla klienta - Jak nie zaprzepaścić szansy na sprzedaż już w pierwszych minutach rozmowy - Jak powinno wyglądać przywitanie - Dlaczego w czasie rozmowy trzeba być sobą - Dlaczego nie można zadawać pytań zamkniętych - Jak zapobiec argumentacji klienta odrzucającej twoją ofertę - Jak umiejętnie stosować wyraz Dlaczego? - Dlaczego w rozmowie warto wykorzystywać kolokwializmy - Jaka jest najważniejsza przyczyna złych wyników telesprzedawców - Dlaczego nie analizować zbyt długo bazy danych przed połączeniem - Co robić, a czego nie robić po zakończeniu telefonicznej rozmowy - Co to jest "pozorne dzwonienie" - Dlaczego trzeba wykonywać jak najwięcej telefonów dziennie - Co może pomóc słabemu sprzedawcy telefonicznemu - Jak pokonywać opory przed wykonaniem połączenia telefonicznego - Jak się motywować się do wykonywania większej liczby połączeń - Co zrobić, kiedy osiągnąłeś dzienny limit wykonywanych połączeń - Jakich myśli powinieneś się pozbyć przed rozpoczęciem rozmowy - Co zrobić, żeby klient potraktował Cię jak dyrektora sprzedaży - Jak wciągnąć klienta w rozmowę telefoniczną - Co wprowadza nerwową atmosferę podczas rozmowy telefonicznej z klientem - Co spowoduje że klient zniechęci się do rozmowy przez telefon - Jakie są konsekwencje zbyt pośpiesznie prezentowanej swoją oferty - Jakie zwroty musisz wyeliminować ze swojej wypowiedzi podczas rozmowy - Kiedy klient nie rozumie, co do niego mówisz przez telefon - Jakie słowa należy wykreślić ze skryptu rozmowy - Z kim rozmawiać przez telefon 16 filmów szkoleniowych z telesprzedaży - tylko konkretne wskazówkiFilm 1 - Wprowadzenie: Jak sprzedawać przez telefon Film 2 - Zbyt uprzejmy i uległy sprzedawca Film 3 - Zbyt nachalny sprzedawca prowadzący monolog Film 4 - Partnerski telesprzedawca Film 5 - Wykonuj jak najwięcej telefonów Film 6 - Bądź partnerem dla klienta Film 7 - Nie pytaj klienta, czy ma teraz czas Film 8 - Nie spiesz się podczas rozmowy Film 9 - Nie bądź nad wyraz uprzejmy Film 10 - Nie używaj zdrobnień językowych Film 11 - Używaj krótkich i zwięzłych zdań Film 12 - Rozmawiaj z decydentami a nie pośrednikami Film 13 - Skuteczne umawianie spotkań przez telefon Film 14 - Lista kontrolna do rozmowy telefonicznej Film 15 - Stan emocjonalny sprzedawcy przed rozmową Film 16 - Skrypt do rozmowy telefonicznej21 artykułów - poradników z telesprzedażyArtykuł 1 - Ile kosztuje stworzenie własnego call center? Artykuł 2 - Skuteczny system prowizyjny dla sprzedawców telefonicznych Artykuł 3 - Cold calling - jak zwiększyć jego skuteczność? Artykuł 4 - Dlaczego Klienci odbierają telefon, choć nie chcą z Tobą rozmawiać? Artykuł 5 - Jak opracować scenariusz sprzedaży przez telefon Artykuł 6 - Jak przebić się przez sekretarkę? Artykuł 7 - Jak reagować na 2 najczęstsze rodzaje odmowy przy cold calling? Artykuł 8 - Jak skłonić sekretarkę aby połączyła cię z szefem? Artykuł 9 - Jak sobie radzić gdy słyszysz z \"Proszę zadzwonić kiedy indziej\" Artykuł 10 - Jak zdenerwować klienta używając telefonu? Artykuł 11 - Przekonuj klienta zamiast tylko do niego dzwonić Artykuł 12 - Przestań szerzyć alergię na telesprzedaż Artykuł 13 - Sprzedaż przez telefon Artykuł 14 - Sprzedaż przez telefon - realizacja Artykuł 15 - Sprzedaż przez telefon wg scenariusza Artykuł 16 - Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet Artykuł 17 - Kilka rad dla początkującego telemarketera Artykuł 18 - Telemarketing – kuźnia kadr, czyli dlaczego warto tak sprzedawać Artykuł 19 - Telesprzedawca powinien zwracać się w miesiąc Artykuł 20 - Telesprzedawca także musi wierzyć w produkt Artykuł 21 - Zdanie za milion dolarów, czyli jak przykuć uwagę klienta5 audiobooków tylko z telesprzedażyAudiobook 1 - Zasady telesprzedaży - cz. 1Audiobook 2 - Zasady telesprzedaży - cz. 2Audiobook 3 - Techniki telesprzedaży - cz. 1Audiobook 4 - Techniki telesprzedaży - cz. 2Audiobook 5 - Techniki telesprzedaży - cz. 3 Test wiedzy z zakresu sprzedaży przez telefonSprawdź swoją wiedzę z telesprzedaży. Czy potrafisz prowadzić rozmowę tak aby zakończyła się po Twojej myśli? Rozwiążesz test, który sprawdzi Twoje praktyczne umiejętności skutecznego umawiania spotkań lub sprzedaży przez telefon.Przykładowe pytania:-Jak dokończysz zdanie "Dzień dobry….", aby NIE brzmieć jak "typowy" telemarketer? -Sekretarka pyta cię: "W jakiej sprawie pan dzwoni"? Które zdanie zwiększy twoje szanse na przełączenie do prezesa? -Klient mówi, że nie jest zainteresowany, bo cena jest za wysoka. Jaka powinna być twoja reakcja?W cenie szkolenia e-learningowego "Sprzedaż przez telefon" otrzymasz dodatkowo gratis dostęp do innych szkoleń:Negocjacje w sprzedażyTypologia klientów: typy osobowości i gotowość do zakupuTypologia klientów: Filtry percepcjiBadanie potrzeb klientaAktywne słuchanie w sprzedażyZadawanie pytań w sprzedażyRadzenie sobie z obiekcjami klientówRekrutacja do działu sprzedażyCoaching w dziale sprzedażyZamów szkolenie online "Sprzedaż przez telefon" lub przetestuj bezpłatnieKontakt w sprawie szkolenia:Robert Szewczyktel.505 628 683robert.szewczyk@hayes.com.pl

Czas trwania 304
Początek 2018-01-16
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja -znajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki