Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Skuteczna komunikacja wewnętrzna

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Skuteczna komunikacja wewnętrzna

Tematyka Zarządzanie
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Szkolenie poświęcone jest najnowszym wyzwaniom, trendom i
narzędziom wykorzystywanym w komunikacji wewnętrznej. Uczestnicy
dowiadują się jak określać planować komunikację wewnętrzną, tworzyć
strategię, określać jej cele, a następnie mierzyć skuteczność swoich
działań. Spotkanie ma formę warsztatu, w którym duży nacisk kładzie się
na analizę case study z Polski i ze świata oraz samodzielną pracę
uczestników.Podczas szkolenia uczestnicy:
zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznejpoznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działańpoznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznejdowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznejzapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata
 
PROGRAM SZKOLENIA

Czym jest komunikacja wewnętrzna?
Definicja komunikacji wewnętrznejKonieczność czy opcja? Elementy, które należy wziąć pod uwagę
rozpoczynając pracę nad strategią komunikacji wewnętrznej (wielkość
organizacji, branża, czy struktura organizacji ma znaczenie?Zadania komunikacji wewnętrznejKorzyści i wyzwaniaElementy składowe strategii komunikacji wewnętrznejKomunikacja wewnętrzna, a wewnętrznych employer branding

Analiza
Audyt – analiza desk research, badania jakościowe, badania ilościowe, executive intrerviewsBadania zaangażowania pracownikówBadania kultury organizacyjnej

Cele i odbiory działań
Od celów organizacji do celów komunikacji wewnętrznej. Zadania i cele zarząduPotrzeby i oczekiwania pracowników, menedżerów, kierownictwPraca na personachOkreślanie KPI

Strategia
Elementy strategiiKomunikacja EVP oraz budowa message houseDokumenty i procesy wspierające budowę strategii

Wybór narzędzi
Przegląd najważniejszych narzędzi, ich charakterystyka i zastosowanieNarzędzia wspierające komunikację dwustronnąAngażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznejNarzędzia tradycyjne vs digital interal communications

Monitoring działań i pomiar skuteczności
Pomiar efektywnościNarzędzia monitoringu

Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej
Pracownik – ambasador. Jak budować programy employee advocacy w mediach społecznościowych
ZałożeniaKanałyPomiar efektywnościGrupa docelowa Szkolenie stworzone z myślą o:
pracownikach odpowiadających za strategiczne planowanie i implementację komunikacji wewnętrznej w organizacji,osobach odpowiadających za budowę wizerunku pracodawcy,osobach, które chcą poszerzyć zakres swoich kompetencji o elementy budowy wizerunku pracodawcy.

Czas trwania 1
Początek 2018-01-27
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Nie przeglądałeś jeszcze żadnych ofert

Przydatne linki