Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: SKUTECZNA KOMUNIKACJA - WARSZTAT UMIEJĘTNOŚCI

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

SKUTECZNA KOMUNIKACJA - WARSZTAT UMIEJĘTNOŚCI

Tematyka Szkolenia interpersonalne
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

MODUŁ I - Psychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej1. Proces komunikacji i jego determinantyStyle komunikowaniaWybór indywidualnego stylu komunikowaniaDostosowanie stylu do odbiorcyKomunikaty typu JA, a komunikaty typu TYZakłócenia procesu komunikacji2. Formy komunikacjiKomunikacja werbalnaMowa ciałaZarządzanie przestrzenią społeczną i kontekstemElementy grafologiiSpójność komunikacji werbalnej  i niewerbalnejZarządzanie wrażeniem w procesie komunikacji3. Błędy komunikacyjnePrzyczyny błędówEmocje w komunikacjiLęk i stres a zniekształcenia procesu komunikacjiStereotypy i kompleksy jako źródła błędówOczekiwania i nastawieniaZnaczenie złudzeń i iluzjiMODUŁ II - Komunikacja w zarządzaniu1. Komunikacja  w zespoleUmiejętność selekcji przekazywanych informacjiRole zespołowe a komunikowanieWarunki efektywnej komunikacji w zespoleZarządzanie informacją w zespoleMotywacyjna funkcja komunikowania2. Komunikacja jako narzędzie budowania relacji  w organizacjiPrzekazywanie poleceńKonstruktywna krytykaJak unikać błędów w informacji zwrotnejJak odmawiać pracownikom, profesjonalnie zwalniać i przekazywać niewygodne polecania służboweReguły efektywnej komunikacji interpersonalnej3. Komunikowanie w sytuacji kryzysów i zmianProcesy zmian a zarządzanie komunikacją w organizacjiJęzyk komunikacji kryzysowejZmiany oczekiwań, postaw i nastawień pracownikówJęzyk konfliktówPatologie komunikacyjneMODUŁ III – KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT WYWIERANIA WPŁYWU:Wzbudzanie zaufaniaRozpoznawanie potrzebProblemy decyzyjne,ArgumentowanieKłamstwo w komunikacji i jego znaczenieTechniki wywierania wpływuMODUŁ IV - ASERTYWNOŚĆ A KOMUNIKACJAAsertywność – definicje, znaczenie i zastosowanie w praktyceAsertywność w kontaktach interpersonalnychAsertywna odmowaRadzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytykąWyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnychAsertywne argumentowanieWszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek  korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.Grupa docelowa Wszyscy zainteresowani tą tematyką.Metodologia Szkolenie prowadzone jest metodami interaktywnymi angażującymi aktywność własną uczestników:prezentacje i demonstracje trenera,ćwiczenia komunikacyjne,praca warsztatowa.Certyfikat Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Czas trwania 2
Początek 2018-02-12
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja pomorskieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki