Na skróty
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów

Tematyka Inne
Organizator Adept s.c.
Opis

Cel szkolenia

Celem szkolenia
jest zdobycie wiedzy na temat: zasad wyboru i pozyskiwania nowych klientów,
różnych sposobów pozyskiwania klientów, efektywnego zarządzania kontaktem z
klientem, analizowania informacji o kliencie i dostosowania oferty, stosowania
taktyk pozyskania nowego klienta, mówienia językiem klienta.

 

Ramowy program szkolenia

1. PO CO FIRMIE
NOWI KLIENCI?

• Ile wysiłku
muszę włożyć w pozyskiwanie klientów w zależności od pozycji firmy?

• Kim jest
prospekt, kim jest potencjalny klient i gdzie ich szukać?

 

2. PSYCHOLOGIA  ZAKUPÓW

• Dlaczego
ludzie kupują?

• Dlaczego ludzie
nie kupują i co zrobić żeby to zmienić?

• Klient wybiera
firmę czy firma klienta?

• Dlaczego
klient wybiera mój produkt?

 

 3. POSZERZENIE WIZJI PRODUKTU

• Mój produkt w
oczach Klienta

• Wzmocnienie
świadomości marki

• Model produktu
/ usługi

• Produkt
poszerzony

 

4. GDZIE SĄ
MOI  KLIENCI

• Źródła
internetowe

• Prasa
ogólno-tematyczna i branżowa

• Rekomendacje

• Inne sposoby
pozyskiwania klientów

5. PROFESJONALNE
ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI Z KLIENTEM

• Efektywność i
planowanie wg. Pareto

• Zarządzanie
własną sprzedażą

• Jak obliczyć
efektywność własnych działań

• Segmentacja i
ocena rentowności klienta

   

6. PRZYGOTOWANIE
SPRZEDAŻY

• Analiza rynku
i oferty

• Analiza
informacji o kliencie

• Dostosowanie
argumentów i oferty pod kątem klienta

• Follow up

 

7. KONTAKT Z
NOWYM KLIENTEM

• Mówienie
językiem klienta

• Techniki
wizualizacyjne w sprzedaży

• Rozpraszanie
obiekcji i wątpliwości

• Doradztwo

• Zamykanie
rozmowy

 

Informacja o prelegencie

Trener –
Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie
doświadczenie zawodowe w zakresie tematów, z których prowadzi szkolenia.

W latach 1998 -
2004 odpowiadał, początkowo jako handlowiec następnie jako menedżer sprzedaży,
za sprzedaż powierzchni reklamowych w wydawnictwach Uni-Film i TP Ditel.

Do zakresu jego
obowiązków należało m.in.: zarządzanie zespołem handlowym, realizację planów
sprzedażowych, rekrutację i szkolenia pracowników. Efekty jego pracy zostały
docenione indywidualną nagrodą \"Najlepszy Szef\".

Od 2004 roku
związany z ANB na stanowisku Dyrektora Zespołu Przedstawicieli Regionalnych.
Stworzył od podstaw zespół przedstawicieli, dzięki skutecznemu zarządzaniu
podległymi pracownikami osiągnął 40% (w skali roku) wzrost obrotów i zysków.
Zdobywca nagrody \"Najlepszy Menedżer ANB\".

Od 2010 roku
uznany trener i konsultant z zakresu sprzedaży i zarządzania specjalizujący się
w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży (zwłaszcza produktów luksusowych i
marek premium), obsługi klienta, negocjacji handlowych, zarządzania zespołem
handlowym, autoprezentacji i wystąpień publicznych).

Prowadził
szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji dla takich firm jak
m.in.: ZIBI, Deutsche Bank, Tarczyński SA, Uniwersytet Marii Curie-
Skłodowskiej, Carl Zeiss, PGNiG Wrocław, MetApmlico Life, GoldenLine, Marelli
Magnetic. Sudzucker., PartnerXXI, PricewaterhouseCoopers, PKPP Lewiatan, T-MOBILE
… i wielu innych.

Prowadził
szkolenia z zakresu zarządzania i umiejętności menedżerskich dla takich firm
jak m.in.: Japan Tobacco International, AUCHAN Polska, Senator Polska, Deutsche
Bank, Tarczyński SA, Staropolskie Wędliny, Lubelski Klub Biznesu, Martifer
Polska, MM Neupacking, PGNiG Zgorzelec, PREMA Kielce, Tubądzin Management Group
Sp. z o.o. … i wielu innych.

W swojej pracy
trenerskiej, jak sam mówi: "Stawiam na praktykę i kształtowanie konkretnych
umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia
założonego celu. Z tego wynika forma prowadzonych przeze mnie szkoleń, która
pozwala uczestnikom nabyć i wyćwiczyć pożądane zachowania."

Absolwent
Wyższej Szkoły Rolniczo - Pedagogicznej w Siedlcach. Stypendysta rządu Kanady w ramach projektu The Canadian International
Development Agency oraz The International Livestock Management Schools. Autor kompendium
trenerskiego "Typologia Osobowości w Praktyce". Trener Współpracujący B&O
NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.Grupa docelowa Szkolenie
skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie
klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców
Finansowych, Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie
klienta, znają podstawy sprzedaży i chcą zwiększyć swoją efektywność w
działaniu.Metodologia Wykład,
warsztaty, case studies.Certyfikat Certyfikat
ukończenia szkolenia.

Czas trwania ''
Początek ''
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja -znajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

 

Ostatnio przeglądane oferty

Nie przeglądałeś jeszcze żadnych ofert

Przydatne linki