Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING

Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych, wymaga od przedstawicieli handlowych stałego rozwijania portfela nowych klientów.Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy.POZNAJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW. Przyciągnij ich do swojej firmy. Prospecting to proces pozyskiwania klientów, którego celem jest wyselekcjonowanie osób, firm i instytucji, które mogą zostać nabywcami oferowanych przez nas produktów lub usług. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej. Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Świadomość skuteczności sprzedawcy na poszczególnych etapach prospectingu pozwala zaplanować aktywność sprzedażową w danym miesiącu, umożliwia pracę w warunkach emocjonalnego spokoju oraz wskazuje obszary do rozwoju kompetencji sprzedażowych.Korzyści dla Ciebie:nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientówprzestaniesz działać chaotycznie i poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażązwiększysz swoja skutecznośćotrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientówzwiększysz swój zyskpo prostu zaczniesz zarabiaćPozyskanie nowych klientów - z nami to możliwe !Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działu marketingu i obsługi klienta.Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75Więcej na www.superszkolenia.pl ------> POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - PROSPECTING

Czas trwania 1
Początek 2018-04-18
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki