Na skróty
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Personal branding - budowanie marki osobistej na rynku pracy

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Personal branding - budowanie marki osobistej na rynku pracy

Tematyka Rozwój osobisty
Tryb ćwiczenia
Organizator Inspiris
Opis

Opis szkolenia Szkolenie "Personal branding – budowanie marki osobistej na rynku pracy" stanowi unikalne połączenie wiedzy
z zakresu marketingu i HR, umożliwiając tym samym uczestnikom praktyczne zastosowanie treści warsztatu w praktyce poruszania się na rynku pracy. Program szkolenia został skonstruowany w oparciu o założenie, iż o sukcesie na rynku pracy decydują nie tylko posiadane kompetencje i doświadczenie, ale również pomysł na ich wykorzystanie w życiu zawodowym i umiejętne „sprzedanie” potencjalnemu pracodawcy. Szkolenie "Personal branding - budowanie marki osobistej na rynku pracy" to połączenie zagadnień z zakresu budowania marki własnej, która umożliwia wyróżnienie się spośród kandydatów o często podobnych kwalifikacjach oraz praktycznych wskazówek z zakresu autopromocji na rynku pracy, w tym konstruowania skutecznych dokumentów aplikacyjnych. W zakresie szkolenia, oprócz wiedzy z zakresu zaadaptowania narzędzi marketingowych do budowania marki na rynku pracy uwzględnione zostały zagadnienia audytu rynku pracy, wyszukiwania ofert, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych oraz elementy niezbędne do efektywnej prezentacji w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

ADRESACI SZKOLENIA

studenci
absolwenci szkół policealnych i uczelni wyższych
osoby pozostające nieaktywne na rynku pracy

CELE SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie budowania marki osobistej i jej znaczenia w pracy zawodowej oraz rozwiną kompetencje w zakresie skutecznego poruszania się na rynku pracy.

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć:
czym jest zjawisko osobowości marki jakie są różnice między marką produktową a osobistą
co składa się na markę osobista i jaka jest jej specyfika
jakie są narzędzia marketing mix, na czym polega metoda krzyżowania
jaka jest rola marki osobistej w życiu zawodowym
jakie sa rodzaje dokumentów aplikacyjnych i kiedy je stosować
jakich najczęstszych błędów unikać podczas rekrutacji
jakie pytania mogą paść na rozmowie kwalifikacyjnej

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
identyfikować i komunikować o swoich mocnych stronach i unikalnych cechach
precyzować cele w zakresie budowania marki własnej
wykorzystać metodę krzyżowania w budowaniu marki osobistej
budować markę osobistą wykorzystując narzędzia marketing mix
skutecznie promować swoja markę na rynku pracy
identyfikować oczekiwania pracodawców
przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej
skutecznie zaprezentować się w trakcie rekrutacji
zwalczyć stres związany z rozmową rekrutacyjną
aplikować o pracę zgodną z założeniami marki osobistej


Wielkość grupy 12
Poziom zaawansowania średnio zaawansowany
Program szkolenia MODUŁ I – Ja jako "produkt" - marka produktowa a marka osobista

Pojęcie marki, marka produktowa a marka osobista – specyfika i różnice
Składowe i specyfika marki osobistej na rynku pracy
Marka jako komunikat i narzędzie budowania relacji kandydat - rynek pracy

MODUŁ II – Purpurowa krowa być - identyfikacja podstaw indywidualnej marki osobistej

Strategia purpurowej krowy - dlaczego marka osobista jest istotna na rynku pracy
Kształtowanie umiejętności identyfikacji wizerunku osobistego
Określenie mocnych stron i umiejętności będących podstawa marki osobistej na rynku pracy
Rozwój umiejętności wyznaczania celów w zakresie budowania marki własnej na rynku pracy
Definiowanie obietnicy marki własnej (UOK)

MODUŁ III – Marketing mix w kontekście marki osobistej na rynku pracy

Narzędzia marketing mix i ich praktyczne wykorzystanie w budowaniu marki osobistej na rynku pracy
Opracowanie indywidualnego zestawu unikalnych cech osobistych ("produktowych")
Doskonalenie umiejętności identyfikowania podstaw indywidualnej marki
Świadome budowanie ścieżki kariery - metoda krzyżowania
Indywidualne opracowanie przez każdego z uczestników własnej strategii marki osobistej na rynku pracy

MODUŁ IV - Jak się sprzedać... na rynku pracy? Strategie autopromocji

Do kogo mówić? Audyt rynku pracy
Jak słuchać? Oczekiwania potencjalnych pracodawców, odczytywanie informacji zawartych w ogłoszeniach
Praktyczne narzędzia "sprzedaży" marki osobistej na rynku pracy
Budowanie proaktywnego wizerunku na rynku pracy
Budowanie marki osobistej w internecie
Dekalog budowania pozytywnego wizerunku na rynku pracy

MODUŁ V Aktywne poszukiwania

Sposoby poszukiwania pracy - konsekwencje dla przygotowania dokumentów aplikacyjnych
Rodzaje procesów rekrutacyjnych

MODUŁ VI – Przygotowanie aplikacji

Curriculum Vitae i list motywacyjny - rodzaje i zasady konstruowania
Dokumenty wspomagające - bio zawodowe, portfolio, prezentacje - kiedy warto je wykorzystać w procesie rekrutacji
Case study - analiza błędów popełnianych w dokumentach aplikacyjnych
Strategie skutecznej komunikacji w dokumentach aplikacyjnych
Indywidualna praca uczestników szkolenia nad stworzeniem własnych dokumentów aplikacyjnych

MODUŁ VII – Efektywna rozmowa kwalifikacyjna

Jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej
Etapy rozmowy kwalifikacyjnej, najczęściej zadawane pytania
Strategie radzenia sobie z pytaniami trudnymi
Rozmowa kwalifikacyjna w kontekście komunikacji interpersonalnej: komunikacja werbalna i niewerbalna
Kto ma komu podać rękę? - zasady savoir- vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Strach ma wielkie oczy - jak pokonać stres na rozmowie kwalifikacyjnej

MODUŁ VIII - Symulacje rozmów kwalifikacyjnych

Praktyczny moduł w którym uczestnicy będą mieć możliwość zaprezentowania strategii stworzonej w trakcie pierwszego dnia szkoleniowego oraz sprawdzenia się w sytuacji symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej na wybrane przez siebie stanowisko.


Świadczenia dodatkowe bezpłatne konsultacje poszkoleniowe (w ciągu 3 tygodni po ukończeniu szkolenia)

Czas trwania do 2010-10-29
Początek 2010-10-28
Dane kontaktowe

Nazwisko Katarzyna Zych
Telefon 668168941
Email katarzyna_zych@inspiris.pl

Lokalizacja lubuskieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
Tagi
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

 

Ostatnio przeglądane oferty

Nie przeglądałeś jeszcze żadnych ofert

Przydatne linki