Pobierz pełną ofertę szkolenia wraz z formularzem zgłoszeniowym i informacjami organizacyjnymi (PDF)
Harmonogram wszystkich szkoleń otwartych kliknij tutaj Szczegółowe informacje uzyskacie Państwo pod nr telefonu:22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
Szkolenia zamknięte dla grup już od 3-5 osób (i treningi indywidualne) – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053. Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Zapraszamy do udziału w szkoleniach dofinansowanych EFS - zamieszczonych w Bazie Usług Rozwojowych PARP . Posiadamy certyfikat SUS 2.0 i wpis do RIS WUP. Poznaj ofertę EFS
Dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:
poznają filary komunikacji asertywnej, poznają przykłady dobrych praktyk stosowanych w trudnych sytuacjach z klientami, zwiększą kompetencje komunikacyjne w zakresie indywidualnego podejścia do i klienta, zwiększą kompetencje w zakresie wyrażania oczekiwań wprost, rozpoczną świadomy proces budowania pewności siebie, poznają sposoby zarządzania emocjami w sytuacjach stresowych, poznają techniki antystresowe.
PROWADZĄCY: Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych. W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu.
PROGRAM SZKOLENIA: 1. PODSTAWY KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ.
Partnwo w komunikacji. Agresja - Przemoc komunikacyjna i manipulacja. Uległość i jej skutki zawodowe i osobiste.
2. DOBRE PRAKTYKI W OBSŁUDZE KLIENTA.
Dwa sposoby interwencji do klienta: odzwierciedlanie i konfrontowanie. Obiekcje jako szansa na zrozumienie potrzeb. Przydatne reguły perswazyjnego przekonywania. Słowa zapalne. Fazy gniewu i adekwatne zachowania w każdej z fazie. Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zagniewanego i roszczeniowego. Katalog przydatnych zwrotów dla klienta zaniepokojonego.
3. TYPY OSOBOWOŚCI.
Jak rozpoznać swoje przeciwieństwo charakterologiczne. Czego unikać w kontakcie z określonymi typami osobowości. Co motywuje do działania określone typy osobowości. W jaki sposób budować argumentację dla różnych typów osobowości.
4. WYRAŻANIE OCZEKIWAŃ.
Dlaczego tak trudno wyrażać oczekiwania? Jak mówić o swoich potrzebach po partnersku? Technika asertywnego wyrażania oczekiwań.
5. PODSTAWY ANALIZY TRANSAKCYJNEJ.
Model analizy transakcyjnej E. Berne’a. Najczęstsze przyczyny nieporozumień w komunikacji z klientem. Sposób wprowadzenia zmian w komunikacji w trudnych sytuacjach z klientami.
6. BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE.
Efektywność w komunikacji z osobą agresywną. Asertywne prawa własne i innych osób. Nieasertywne przekonania. Zarządzenie Emocjami - najlepsze praktyki.
7. SPOSOBY PRZECIWDZIAŁANIA STRESOWI.
Asertywna Technika Obrony przed Krytyką. Techniki wyrażania własnych emocji w relacjach biznesowych. Wyrażanie złości w sytuacjach zawodowych. Co się dzieje kiedy nie wyrażamy złości? Najlepsze praktyki na zamknięcie tematu w czasie rzeczywistym i nie zabieranie problemów do domu.
8. TECHNIKI ANTYSTRESOWE.
Sposoby i waga dbania o emocjonalność, witalność i umysł. Uważność i koncentracja w przeciwdziałaniu skutkom napięcia. Przykładowe ćwiczenia do wykorzystania w trakcie przerwy w pracy. Trening autogenny Shultza.Grupa docelowa Szkolenie kierujemy do: menadżerów oraz specjalistów działów sprzedaży, obsługi klienta, reklamacji, pracowników call-center oraz wszystkich osób mających bezpośredni lub pośredni kontakt z klientem.Metodologia Warsztaty, ćwiczenia, studia przypadków.Certyfikat Zaświadczenie ukończenia szkolenia wraz z programem i liczbą godzin. |