Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

Tematyka Rozwój osobisty
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

GŁÓWNE CELE SZKOLENIA:wypracowanie pewnej siebie postawy oraz pozytywnego nastawienia do sprzedaży, produktów firmy i klientówpoznanie swoich mocnych stron, zwiększających szanse na sprzedażnabycie umiejętności sprawnego radzenia sobie z obiekcjami klientówrozpoznawanie werbalnych i niewerbalnych sygnałów zakupowych klientówpoznanie najlepszych technik skutecznego zamykania sprzedażyprzyswojenie zasad profesjonalnego przygotowania do procesu sprzedażowegozapoznanie z najskuteczniejszymi metodami rozpoznawania potrzeb i wartości klientaomówienie sprawdzonych sposobów budowania długotrwałych i partnerskich relacji z klientamiELEMENTY SZKOLENIA:1. Postawa i nastawienie skutecznego sprzedawcyJak postrzegam sprzedaż i handlowców?Mój produkt, moja usługaCo wyróżnia moją ofertę – USP (Uniq Selling Proposition)?Przewagi konkurencyjneCechy, korzyści, zaspokajane potrzeby i rozwiązywane problemyJak dobrze znam siebie?Poznaj swoje liczbyJakie mam mocne strony? Co wzmacnia mnie jako sprzedawcę?Co mnie ogranicza?2. Magiczne liczby – jak zmienić ambitne i nierealne plany na łatwe do zrealizowania cele?3. Prosprzedażowe podejście do porażki4. Sprzedawca czy partner w biznesie? W co grają klienci i jak odwrócić reguły gry?5. Efektywne przygotowanie do sprzedaży, rozmowy lub spotkania – planowanie i strategiaMój wizerunek czyli … jak mnie widzą tak mi płacą?Źródła wiedzy o kliencieJakie informacje mogą mi się przydać? Uwaga!!! Jak błędne podejście do informacji może zabić moje szanse sprzedażowe?Efekt Pigmaliona w sprzedażyPostawy mocy – jak zwiększyć szanse sprzedażowe i pozbyć się stresu w 2 minuty ("Power posing" i "Fake it till you make it")Sprzedaż w oparciu o relacje i wartości6. Pierwsze wrażenie7. Dopasowanie i budowanie raportu z klientami8. Sprzedaż integralna – w oparciu o wartości klientów9. Narzędzia i techniki sprzedażyDiagnozowanie potrzeb klienta – nie bądź szablonowy. Jak to zrobić najłatwiej i najlepiej?Najczęstsze obiekcje klientów – dlaczego się z nich cieszyć i jak sobie z nimi radzić?Jak rozpoznać sygnały zakupowe – werbalne i niewerbalneZamykanie sprzedaży – czyli wielki finał.Grupa docelowa Szkolenie przygotowane dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży i handlowych, mających na co dzień kontakt z klientami i odpowiedzialnych za sprzedaż produktów lub usług firmy. Zastosowanie technik i narzędzi prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia pozwoli na zdecydowany rozwój umiejętności sprzedażowych i budowanie partnerskich relacji z klientami.Metodologia METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:miniwykładprezentacjaćwiczenia indywidualne i zespołowescenkidyskusjaCertyfikat Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia "Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży".

Czas trwania 1
Początek 2018-06-06
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja kujawsko-pomorskieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki