Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym

Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>>
 
Po szkoleniu uczestnicy:
Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów zakupowych.Dokonają diagnozy swojego typu negocjacyjnego.Potrafią rozpoznać typ negocjatora i adekwatnie się do niego odnieść.Potrafią budować wizerunek negocjatora adekwatny do potrzeb .Znają narzędzia budowania kontaktu z druga stroną, które zwiększają ich pozycjęw negocjacjach zakupowych.Potrafią korzystać w negocjacjach z: technik argumentowania,
strategii poruszania trudnych kwestii, zasad umożliwiających szybsze
pozyskanie zgody.Wiedzą, jak utrzymywać kontrolę nad rozmową i prowadzić ją w wybranym dla siebie kierunku. 
Program: 1. Wstęp. Wprowadzenie do tematu.
Wprowadzenie trenera.Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów).Analiza sposobu postrzegania negocjacji przez uczestników.Uporządkowanie wiedzy uczestników na temat procesu negocjacji -
przypomnienie pojęć: etapy procesu, interesy a stanowiska, możliwe
wyniki negocjacji.Determinanty i ograniczenia stron. Sztuka poznawania oraz
wnioskowania o rzeczywistych oczekiwaniach, ograniczeniach,
determinantach oraz możliwościach dostawcy.Co negocjujemy? Sztuka wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii.
2. Wskaźniki siły i źródła przewag w negocjacjach. Budowanie pozycji w negocjacjach dostawcą
Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?Jak robić to podczas spotkania, a jak przez telefon? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną.Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów?Kształtowanie postawy silnego i wymagającego negocjatora.Negocjacje z silnym i wymagającym partnerem.Negocjacje z pozycji siły.
3. Różnice kulturowe w negocjacjach międzynarodowych.
Charakterystyka negocjacji B2B z Klientem międzynarodowym. Wymiana
doświadczeń kupców odnośnie "best practice" i różnic kulturowych,
których doświadczamy.Wpływ kultury i innych czynników na skuteczność w negocjacjach.Oddziaływanie podstawowych różnic kulturowych na przebieg negocjacji.Partnerzy negocjacji a różnice kulturowe.
4. Przygotowanie do negocjacji
BATNA – zasady określania alternatyw.Siła sankcji – pozytywnej i negatywnej.Czas w negocjacjach.Rola i znaczenie nastawienia sprzyjającego w realizacji celów.Zasady przygotowań (opracowanie celu, pozycji otwarcia, dolnej i
górnej linii, strategie postępowania). Czego chcemy? Co zaakceptujemy?
Umiejętność  wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii. Planowanie
efektu negocjacji.Planowanie przebiegu rozmowy i technik. Wyznaczanie granic kompromisu.Przewidywanie stanowiska drugiej strony - opracowanie kontrargumentacji. Planowanie możliwych zachowań partnera.Rozwój umiejętności budowania relacji z kontrahentami zagranicznymi.
5. Ja w roli negocjatora.
Przekonania wzmacniające vs ograniczające.Ja w negocjacjach - sytuacje charakterystyczne dla mnie i ich konsekwencje.Moje mocne strony jako negocjatora:
- adekwatna i wysoka samoocena - moja siła w negocjacjach, od czego zależy? - budowanie zaufania
Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy?
Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam? Jaki styl ma mój Partner?Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów
negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy – sesja
informacji zwrotnej.Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji
6. Skuteczne negocjacje z dostawcą
Jak skuteczniej rozmawiać w negocjacjach?Ukierunkowanie na cel - Formułowanie celu rozmowy - O co pytać? Jak
pytać? Jak trafniej oceniać możliwości drugiej strony? Na co zwracać
uwagę? Prowadzenie rozmowy pytaniami i stosowanie pytań warunkowych w
celu poszerzanie zakresu prowadzonych negocjacji.Przekonanie o mojej skutecznościŚwiadomość gier negocjacyjnych i chęć uczestniczenia w nich
7. Strategie negocjacyjne
Porównanie strategii pozycyjnej (twarda i miękka strategia) z modelem negocjacji opartym na zasadach (meritum).Negocjacje jako gra. Jak proponować rozwiązania zaspokajające nasze interesy w negocjacjach? Jakie korzyści akcentować?Operowanie językiem korzyści odpowiadającym naszym  kluczowym interesom.
8. Obrona ceny
Zasady prezentowania i relatywizacji ceny.Obrona własnego stanowiska.Typy reakcji i zachowań w sytuacji, kiedy nie możemy bądź nie chcemy się zgodzić na zmianę warunków.Skuteczna argumentacja i perswazja.
9. Radzenie sobie z obiekcjami. Zamykanie spotkania z dostawcą.
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń - zasady skutecznej argumentacji.Odmowa. Szukanie alternatywnych rozwiązań /granice ustępstw.Odczytywanie zielonych świateł gotowości drugiej strony.tzw. "Głupia chwila" - czas wzmożonej hojności.  Techniki zamykania negocjacji.
10. Zakończenie szkolenia podsumowanie. Action plan
Podsumowanie kluczowych wniosków.Pytania końcowe.Sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji.
 
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Szewczykowski
Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i
członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8
letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i
dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go
dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z
jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z
bogatą praktyką zawodową.
 Metodologia Metody pracy podczas szkolenia:
Mini wykładPrezentacja slajdów  Praca indywidualnaDyskusja moderowanaFlip ChartĆwiczenia zespołoweCertyfikat Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN.

Czas trwania 2
Początek 2018-03-22
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki