Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: MS Outlook – efektywna organizacja czasu pracy

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

MS Outlook – efektywna organizacja czasu pracy

Tematyka Informatyka
Tryb zamknięte
Organizator -
Opis

Korzyści dla uczestnika:
Uczestnicy szkolenia będą potrafili:
Skonfigurować konto i dostosować parametry do własnych potrzeb,Efektywnie zarządzać wiadomościami e-mail,Zarządzać kalendarzem (dodawać: spotkania, terminy, wydarzenia),Korzystać z dziennika,Ustalać zadania.
Program szkolenia:
1. MS Outlook – organizacja pracy:
Konfiguracja konta,Wysyłanie, odbieranie, odpowiadanie, przekazywanie wiadomości,Wstawianie obiektów z innych programów,Załączanie plików,Tworzenie wersji roboczych,Wyszukiwanie, sortowanie, grupowanie i filtrowanie wiadomości,Tworzenie podpisów, reguł, alertów, autoodpowiedzi,Udostępnienie poczty,Praca w trybie offline,Opcje widoku,Autoarchiwizacja wiadomości.
2. Tworzenie kontaktu:
Zarządzanie pozycjami kontaktów,Wysyłanie wiadomości dla list dystrybucyjnych,Synchronizacja kontaktów z telefonem.
3. Konfiguracja i korzystanie z kalendarza:
Spotkania, terminy, wydarzenia cykliczne,Harmonogram,Udostępnianie kalendarza.
4. Zadania:
Przydzielanie i wykonywanie zadań,Tworzenie zadań cyklicznych,Kontrola wykonywanych zadań,Wysyłanie raportów.
5. Dziennik:
Rejestrowanie czynności,Rejestracja operacji na plikach Excel, Word, Access,Zarządzanie pozycjami dziennika,Kontrola wykonywanych czynności i zadań.
6. Notatki:
Tworzenie notatek,Opcje notatek.Grupa docelowa Szkolenie MS Outlook skierowane jest do wszystkich tych, którzy wykorzystują program w codziennej pracy, ale znają tylko  jego
podstawowe funkcje.Certyfikat Imienny certyfikat, podpisany przez prowadzącego trenera.

Czas trwania 1
Początek 2018-03-16
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki