Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Business communication in international practice

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Business communication in international practice

Tematyka Inne
Organizator -
Opis

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFONSzczegóły pod nr tel. 22 460 46 12UWAGA: Język wykładowy – Angielski. Aby zobaczyć program szkolenia w jęz.angielskim prosimy o kontakt.ATTENTION: Language of lecture - English. To view the training program in English, please contact us.Cele szkoleniaRozwój umiejętności komunikacyjnych poprzez poznanie własnych słabości komunikacyjnych, pokonanie międzykulturowych barier komunikacyjnych, lepszą kontrolę mowy ciała, poznanie różnych stylów komunikacyjnych, tworzenie profesjonalnych komunikatów. Korzyści dla uczestników• tworzenie skuteczniejszych komunikatów prowadzące do redukcji stresu i zmniejszenia liczby nieporozumień, • lepsza znajomość oczekiwań klientów i adaptacja do ich zwyczajów komunikacyjnych, • lepsze relacje z klientami i partnerami, • poprawa wizerunku firmy.Metody szkoleniaLecturette, ćwiczenia indywidualne i w zespołach, dyskusja, wizualizacja (slidy i filmy), scenki nagrywane kamerą video z następową analizą i wyciągnięciem wniosków.Program szkolenia1.    Proces komunikacji – schemat.2.    Cechy skutecznego komunikatu (jasny, zwięzły, spójny, uprzejmy, czytelny) – ćwiczenie – oceń i popraw komunikat, ćwiczenie – 4 komunikaty.3.    Rozumienie – ćwiczenie: "dyktator", omówienie i wnioski.4.    Test pamięci – ćwiczenie: co zrobić, by ułatwić słuchaczom zapamiętanie ważnych treści?5.    Mój styl komunikacyjny – ćwiczenie "lustro" – uczestnicy przyjrzą się scenkom z własnym udziałem, nakręconym kamerą i swoim skłonnościom i błędom komunikacyjnym, wspólna analiza i dyskusja, wnioski.6.    Informacja zwrotna: dawanie i przyjmowanie, ćwiczenie: "pilot" – czy dajesz uczciwą informację zwrotną swojemu szefowi?7.    Bariery werbalne w komunikacji: ćwiczenie: "dyskusja"- co pomagało, co przeszkadzało, ilustracja filmowa: "chłodna argumentacja".8.    Podstawowe style komunikacyjne: bezpośredni i pośredni – ćwiczenie w zespołach: zamień zwroty na niekonfrontacyjne, jak powiedzieć NIE klientowi w grzeczny sposób.9.    Bariery kulturowe w komunikacji:•    język - przykłady wpadek językowych,•    przywiązanie do własnych wartości, ćwiczenie "kij",•    komunikacja niewerbalna,•    upośledzenie zdolności obserwacyjnych – ilustracja filmowa,•    przedwczesna ocena.10.    Negocjacje: ćwiczenie X i Y, co jest ważniejsze relacje czy wynik materialny?11.    Budowanie relacji z klientem i okazywanie szacunku w różnych krajach: kultury propartnerskie i pro transakcyjne, ceremonialne i nieceremonialne przykłady.12.    Trudne sytuacje komunikacyjne – ćwiczenie: "Przeciek" – jak sobie radzisz w takich sytuacjach – analiza rozwiązań wybranych przez uczestników.13.    Aktywne słuchanie, jego istota i formy – ilustracja filmowa, analiza i dyskusja, ćwiczenie" "opowieść wakacyjna" - wnioski.14.    Asertywność i empatia, co to jest, jak ją stosować w praktyce, ćwiczenie: "dyrektor szkoły".15.    Sesja pytań i odpowiedzi.16.    Ćwiczenie podsumowujące: "dobry nadawca i dobry odbiorca".Certyfikat uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Czas trwania 2
Początek 2017-09-21
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja -znajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki