Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Praca Edukacja

Oferta: Budowanie skutecznych systemów premiowych dla działów sprzedaży

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu

Budowanie skutecznych systemów premiowych dla działów sprzedaży

Tematyka Zarządzanie
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Dwudniowe, eksperckie spotkanie szkoleniowo-doradcze. W pierwszym dniu
podczas części szkoleniowej uczestnicy zapoznani zostają z zagadnieniem
skutecznych systemów premiowych. W czasie drugiego, ćwiczeniowego dnia
uczestnicy w małych zespołach pracują nad zaawansowanymi case studies,
które symulują proces oceny i projektowania systemu motywacyjnego. Case
studies są bardzo analitycznymi i rzeczowymi ćwiczeniami opartymi na
wdrożonych wcześniej w wielu firmach systemach premiowych. Dzięki temu
można dokładnie poznać i uczyć się na błędach innych firm. Wartością
dodaną jest przepracowanie konkretnych systemów, które pomogły wielu
firmom w poprawieniu swoich wyników sprzedaży.-Dobrze zaprojektowany system premiowy to narzędzie, które przynosi szybki zwrot z inwestycji i bezpośrednio przekłada się na wyniki firmy. Stworzenie skutecznych systemów motywowania i zarządzania wynikami handlowców pozwala osiągnąć wzrost sprzedaży nawet o 10% – mówi Tomasz Zagdan, konsultant ds. efektywności sprzedaży w firmie McHayes&Steward Group, który prowadzi szkolenie doradcze: Budowanie skutecznych systemów premiowych dla działów sprzedaży.Ponad 60% firm zmienia system premiowy co najmniej raz na dwa lata. Co druga firma uważa, że jej pracownicy nie rozumieją zasad wynagradzania w firmie. A jak jest w Twojej firmie? Czy masz pewność, że system premiowy w Twoim dziale handlowym jest naprawdę skuteczny?Zapraszamy dyrektorów sprzedaży i dyrektorów HR na szkolenie doradcze o budowaniu skutecznych systemów premiowych dla działów sprzedaży. To pierwsze na polskim rynku szkolenie, podczas którego możesz się nauczyć, jak samodzielnie oceniać, projektować i wdrażać skuteczne mechanizmy motywowania zespołów handlowych korzystając z narzędzi i doświadczeń sprawdzonych przez wiodące firmy doradcze na świecie.-Moim celem jest sprawianie, aby Twoi handlowcy sprzedawali skuteczniej i osiągali lepsze wyniki. Aby ten cel osiągnąć, pomagam firmom tworzyć strategie sprzedaży, zmieniać modele działania. Pomagam projektować i wdrażać skuteczne systemy motywowania i wynagradzania działów sprzedaży. Mam doświadczenie we wspieraniu procesów zmian takich mechanizmów, zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i polskich przedsiębiorstwach – deklaruje Tomasz Zagdan.W trakcie szkolenia Budowanie skutecznych systemów premiowych dla działów sprzedaży uczestnicy dowiedzą się jak:- ocenić, czy system wynagradzania handlowców w ich firmie faktycznie dobrze działa i wykorzystać analizę danych oraz badania, aby odpowiedzieć na pytania: czy system wspiera strategię firmy? Czy jest faktycznie motywujący dla handlowców? Czy powoduje u nich właściwe zachowania i działania? zaprojektować nowy system tak, aby pomagał firmie realizować jej cele. -skutecznie przeprowadzić proces zmiany w systemie premiowym. -jakie narzędzia wdrożyć, aby zarządzanie nowym systemem premiowym było bezbłędne i przyjazne dla organizacji.W trakcie szkolenia, jeden z dwóch dni jest w całości poświęcony pracy warsztatowej. Razem z innymi dyrektorami sprzedaży i HR uczestnicy będą w małych grupach pracować nad zaawansowanymi case study zmian w systemach premiowych. Nauczą się dzięki temu jak w praktyce wykorzystywać narzędzia i rozwiązania, które poznają na szkoleniu. Dzięki temu znacznie szybciej przyswoją i wykorzystają zdobytą wiedzę w swojej firmie.Zarezerwuj szkolenieGrupa docelowa SZKOLENIE PRZEZNACZONE JEST W SZCZEGÓLNOŚCI DLA DWÓCH GRUP:FIRM mających działy sprzedaży, które:• chcą, aby ich handlowcy skutecznie realizowali cele strategiczne firmy• rozważają zmianę systemu motywacyjnego w swoim dziale sprzedaży• borykają się z tym, że ich zespół sprzedaży nie osiąga wyznaczonych celówOSÓB decyzyjnych reprezentujących:• zarząd – dla prezesów i członków zarządu, którzy chcą mieć pewność, że ich zespół handlowy w stu procentach koncentruje się na realizacji strategii i celów firmy,• dział sprzedaży – dla dyrektorów handlowych i sprzedaży, którzy muszą realizować ambitne roczne plany wyznaczone im przez zarząd spółki,• dział Human Resources (HR) – dla dyrektorów HR, którzy są lub chcieliby być zaangażowani w budowanie systemów wynagradzania sprzedaży w firmie.

Czas trwania 2
Początek 2018-03-22
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckieznajdź stancję
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo
tylko kursy e-learning
tylko kursy e-learning

Oferty dostarczają serwisy:

Ostatnio przeglądane oferty

Przydatne linki